fredag, april 17, 2009

Fredag

Ja eller fredagen är snart slut. Dagen började med att jag vaknade upp hos min kompis Linn och vi begav oss nästan direkt till gymmet på morgonen. Jag personligen gillar att träna på gym men jag kan tänka mig att det är svårt för vissa andra som inte har rätt motivation till att ta sig dit m.m. Man får inte glömma att ett gym är inte bara styrketräning. Det finns ju även pass. På mitt gym (livskraft) finns det pass av olika slag, kondition, styrka, kordination, kropp och själv. Dessa olika pass innehåller bland annat poweryoga, bålträning, boxning, kampsport, dans och massa massa mer. Jag var där idag och körde bara vanlig styrka på gymmet. Jag hade tänkt tagit lite bilder som ni skulle fått se men glömde såklart kameran hemma. Men det kommer kan jag lova. Då ska ni få tips osv.
/I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar