tisdag, oktober 13, 2009

Återvända eller begrava?


Hej hösten och alla där ute!

Jag kollade runt lite på facebook och märkte att en jag känner drev en blogg som projektarbete, och det första jag tänkte på var hur mycket jag saknar att blogga. Då menar jag inte att blogga om sin vardag och vad man har på sig just den dagen. Nej, utan jag saknar mitt gamla projektarbete! Att blogga och reflektera om allt inom hälsa, kost & motion var en stor del av min sista termin på gymnasiet.

Jag föreslog idén att börja blogga igen för Ida, den som delat arbetet med mig under tiden, och jag fick ett positivt respons!

Nu är det NI där ute som måste visa intresse för en fortsatt drivsam blogg! Vi måste få motivation för att börja blogga igen och veta att det finns intresserade läsare som följer oss.

Så, vi ber er att kommentera eller på något sätt få oss vetande att ni är intresserad och villiga att läsa vår blogg.

Vi ses i höstmörkret (hoppas vi) !

/S

2 kommentarer:

  1. jag håller just nu på med mitt projektarbete som precis som ert handlar om just kost,motion och hälsa. Dock tycker jag konstigt nog att det finns väldigt lite information om detta.. Hade ni svårt att hitta information eller är det bara jag som har total idébrist ?

    SvaraRadera