onsdag, april 15, 2009

Ont i fötterna?

Ohja, för ont i fötterna det har jag. Igår var nämligen jag och min mamma och sprang i massa affärer i sthlm. Kan verkligen säga att det är mer träning än vad man tror att gå i affärer. Man flänger runt som jag vet inte vad. Idag har jag även jätteont i fötterna. Jag hade jättetunna skor på mig och idag känns det verkligen. Någon som har ett tips på hur man tar hand om slitna, svullna fötter?

Men allt är inte bara dåligt idag. Har nu precis lagat en god wook och ska snart iväg och ta en powerwalk med stavar! Eftersom wooken är så god tänkte jag lägga uipp bild och skriva vad man har i hur man gör. Wooken är mitt egna recept.


Idas egna wook:


Du behöver:

  • Squach

  • Tomater

  • Lök

  • Vitlök

  • Brocoli

  • Svamp

  • Paprika


Detta är de enkla ingredeiensera. Du börjar med att skära upp allt. Tomterna och spuachen i skivor, löken och paprikan i strimlor och brocolin tar du isär till små buktter. Sedan steker du upp allt i en panna. Du saltar på svampen och på tomatskivorna pressar du lite vitlök. Sedan är det klart att äta.

/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar